Перший день
В перший день роботи над проектом в нас виникло ключове питання: "Про що може розповісти український віночок?"
Поспілкувавшись, ми вирішили створити український віночок своїми руками.
Поспілкувавшись, ми вирішили створити український віночок своїми руками.
А
для цього треба знати:
2. Скільки видів віночків є?
3.Символом чого є український віночок?
4. Як плести його?
Нам не вистачало матеріалу для роботи і ми вирішили створити 3 робочих групи. Кожна група мала своє завдання.
1 група - "Історики"
Ми історики – все знаємо, історію
вінка збираємо.
Працюють над питаннями: "Історія виникнення українського віночка", "Віночок в обрядах".
2 група - "Біологи"
Ми – біологи чудові, квіти любим кольорові .
Опрацьовують матеріал до завдання "Квіти - символи в українському віночку", "Лікарські властивості квітів - символів".
3 група - "Краєзнавці"
Краєзнавець - спостерігай, про рідний край розповідай!
Збирає матеріал про вінкові стрічки, про символіку їх кольорів.
Кожна група отримавши завдання, планує свою діяльність,здійснює пошук в інтернеті необхідних ресурсів, опрацьовує спеціальну літературу, проводять екскурсії, організовані вчителем, ознайомлюються з інструкціями вчителя та законом про авторське право. Вчитель спостерігає за роботою груп, ставить їм питання, робить нотатки, хід обговорення, допомагає учням у спільній роботі.
Комментарии
Отправить комментарий