Перший день

   В перший день  роботи над проектом в нас виникло ключове питання: "Про що може розповісти український віночок?"
        Поспілкувавшись, ми вирішили створити український віночок    своїми  руками.   
А для цього треба знати: 
  1. Що таке віночок?
  2. Скільки видів віночків є?
  3.Символом чого є український віночок?
  4. Як плести його?
        Нам не вистачало матеріалу для роботи і ми вирішили створити 3 робочих групи. Кожна група мала своє завдання.
1 група - "Історики"  
       Ми історики – все знаємо, історію вінка збираємо. 
    Працюють над питаннями: "Історія виникнення українського віночка",  "Віночок в обрядах".
2 група - "Біологи"
       Ми – біологи чудовіквіти любим кольорові .
       Опрацьовують матеріал до завдання "Квіти - символи в українському віночку", "Лікарські властивості квітів - символів".
3 група - "Краєзнавці"
        Краєзнавець - спостерігай,  про рідний край розповідай!   
      Збирає матеріал про  вінкові стрічки, про символіку їх кольорів. 
                  
          Кожна група отримавши завдання, планує свою діяльність,здійснює пошук в інтернеті необхідних ресурсів, опрацьовує спеціальну літературу, проводять екскурсії, організовані вчителем, ознайомлюються з інструкціями вчителя та законом про авторське право. Вчитель спостерігає за роботою груп, ставить їм питання, робить нотатки, хід обговорення, допомагає учням у спільній роботі.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Другий день